2012. gada 16. maijs

Slikts naktsmiers, labs zābaks dienā.

   Nakts miegs, diemžēl, bija nevisai salds. Visu nakti caurais miegs ne tikai man, bet arī vīram un meitai. Bija nu ļoti neērta nakts, sega, spilvens, matracis, kā MAŠAI. Vēl tagad to visu atceroties acīs saries asaras.
   Diena pēc šādas nekādas nakts ir tieši tāda pati, nu galīgi nekāda. Taču šajā nekādā dienā atceros par nekādiem novalkātiem vīra kirziem un ... amats rokās. Man taču nav mājās vāžu, tātad pienācis laiks zābakam par tādu kļūt. Neaizņem daudz laika, nevajag lielu pacietību, nav daudz darāmā. Vienkārši un ātri. 

Nepieciešams:
* vecais zābaciņš
Hobby Line Transparente GLASNALFARBE 45217 Kupfer deckend Copper (manā gadījumā)
* mazs švammes knibucis (švamme)
* karstas līmes 'patrona' (elektrības taupīšanas režīms)
* pāris nomaldījušies fliterīši
* tikpat nomaldījusies lente, kurpju šņora aizvietotāja
* svece
* sērkociņi

    Un darbs var sākties. 
   Vispirms izvelk zābakam šņori un tad nomazgā visu, ko var nomazgāt. Nožūst. Švammi rokās, krāsu uz švammes un, kā pūderi uz sejas klājot, apkrāsojam zābaku ar visu zoli. Nožūst. Next. Aizdedzinu sveci, sasildu karstās līmes patronu, velku gar zābaka purnu un lipinu fliterus, ātri, kamēr līme nav nožuvusi. Ievelk zābakā lenti, sasien.
    Gotovs! 

   Šobrīd izmantoju kā puķu vāzi. Protams iekšā ieliekot taru, lai ūdens stāvētu uz vietas. 
   Varbūt nākotnē kaut ko iestādīšu, m?!
   Piedāvāju arī nekustīgas bildes:






2 komentāri:

  1. shis ir labs un tapeec visu peeec kaartas
    * Nakts miegs, diemžēl, bija nevisai salds - kad sho izlasiiju ak dieninaas domaaju nee tas ir kkas kosmisks jo arii redzeeju vienu no stendes puishiem nu puishiem sapnii uuuu nepatika... peec tam lasu
    * maša - jau npmierinaajusies par to sapni atceros tagad vienmeer mashu, diezvai var youtube atrast, man ljoti atika un es esmu ljoti ljoti masha
    *viira kirzi - es uzreiz padomaaju ak nee l;aimiiga ailona vinjiem abiem vienaads kurpju izmeers!!! taadaa zinaa ka es taa kkad nesan aizdomaajos ka gribeetu lai man ar viiru taa buutu tad sapirktu vinam smukas kurpes un pati valkaatu taa teikt divi zaki ar vienu shaavienu
    *izlaidums
    *zaabacinsh ir dikti smuks man taadi ir luisam kas par mazinu kljuvusi vareetu moshk ideju nochiept ljoti ljoti ljoti patika
    xxx

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Uzspiežot uz MAŠU atradīsi youtube video. vienīgi, nekā man neizdevās atrast latviešu valodā, kaut zinu, ka ir.

      Dzēst